همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟ گاریدو اعتقادی به سلمانی ندارد AFC با تغییر زمان بازی‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مخالفت کرد اعلام نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه برای بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی کارشناس مالی پرونده پرسپولیس و بیرانوند اعلام کرد | بیرانوند پولش را کامل از پرسپولیس گرفته است جدایی اسدبیگی نهایی شد پرسپولیس – پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد | بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع) اسکیلاچی تسلیم سرطان شد | ایتالیا سوگوار توتو ورزشگاه شهر قدس از میزبانی لیگ نخبگان محروم شد آخرین فرصت آبی‌ها برای جذب مهاجم خارجی | لیست استقلال خالی می‌شود؟ اراک میزبان قطعی دربی| استقلال ورزشگاه نحس پرسپولیس را انتخاب کرد پاسخ بلینگام به درگیری امباپه و وینیسیوس گلادیاتور رمی‌ها قربانی حضور پیولی شد تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و اینتر در لیگ قهرمانان | طارمی در جستجوی شگفتی‌سازی ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد
سرخط خبرها

پرسپولیس – پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد | بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۵۱۵۸۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
پرسپولیس – پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد | بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع)
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و استقلال در مشهد خبر داد.

علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزبانی مشهد از بازی‌های تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت در مشهد گفت: پس از حواشی به وجود آمده از برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران و استقلال مقابل حریفان بین‌المللی خود در زمین‌های نامناسب، وزیر ورزش و جوانان به جد پیگیر موضوع شد تا بازی‌های تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت در لیگ نخبگان آسیا به مشهد بیاید.

وی افزود: همچنین یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی طی بازدیدی که از ورزشگاه ثامن‌الائمه و امام رضا (ع) مشهد داشت، جهت حفظ حیثیت و آبروی فوتبال ایران موافقت خود را برای برگزاری بازی‌های تیم ملی و پرسپولیس و استقلال در مشهد اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: برای هر بازی مهمی که در ورزشگاه امام رضا (ع) می‌خواهد برگزار شود، مسیر‌های دسترسی به ورزشگاه امام رضا (ع) را بررسی کردیم که باید چهارراه خیام مشهد مسدود شود. از همین رو استاندار خراسان رضوی موافقت کرد که بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) و بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شود.

تاج فیروز گفت: چمن ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد وضعیت مناسبی دارد و خیلی بهتر از چمن ورزشگاه‌هایی است که اخیرا تیم ملی و استقلال در آن بازی کرده‌اند.

وی در خصوص پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه ثامن‌الائمه مورد تایید AFC قرار خواهد گرفت یا خیر، بیان کرد: گیت‌های ورزشگاه ثامن هیچ مشکلی ندارد. شرکت مربوطه نیز قرار است بیاید و گیت‌های ورزشگاه را راه‌اندازی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص وضعیت حضور هواداران خانم در ورزشگاه ثامن‌الائمه و امام رضا (ع) مشهد گفت: ورود هواداران خانم در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد مشکلی ندارد. برای ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) نیز در زمان برگزاری بازی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما بعید میدونم در این خصوص مشکلی وجود داشته باشد.

تاج فیروز تاکید کرد: بازی پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری دربی در مشهد یادآور شد: اگر شهرآورد پایتخت نیز قرار باشد در مشهد برگزار شود، این بازی در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->